runlikeagirl.blogg.se

3-9-15

Kategori:

Foamroller, inget annat än ett tortyr redskap. Mina höfter hatar den, och jag ännu mer. Men jag ska ge den en chans igen. Hoppas på att det onda någon gång kommet göra mindre ont. 

Märkte att jag fått ont i min högra höft igår. Samma ställe som jag brukade ha ont på i den högra. Hoppas verkligen att det bara är någon lätt överbelastning. 

Idag blir det ingen löpning, men om jag har tur så blir det nog lite rörelse ändå. BTW, bågen visar under 62 kg! Något den inte gjort på 7 år. Ska man skratta eller gråta? Jag väljer att gråta då muskelmassan minskat och fettet ökat. Buhu! 

Säng, säng, säng. Sova, sova, sova. Säng, säng, säng.

KOMMENTARER:

  • Anette Ramström säger:
    2015-09-03 | 08:09:17
    Bloggadress: http://korsbandsoperationer.blogg.se/

    Ett perfekt rehabredskap, ska köpa mig en så jag slipper rulla filtar och lägga i knävecket vid knäövningarna!

Kommentera inlägget här: